Blog

blogberichtenWaarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt

Waarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt

Waarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt. B2B content marketing

Waarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt. B2B content marketing

Hoe creëer je voldoende en goede content?

Marketeers staan voor grote uitdagingen. Er moet steeds meer content gecreëerd worden. Maar kun je dat als afdeling wel aan en produceer je dan wel de content die engaged?

Bekijk deze infograhic en je begrijpt in één oogopslag waarom je niet om het (deels) outsourcen van content creatie heen kunt. 

KLIK OP DE INFOGRAPHIC VOOR DE UITVERGROTING

Waarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt. Infographic B2B marketeers.

 

Content marketing moet je op reguliere basis doen. Als je team hiervoor niet over de tijd beschikt, dan móet je wat uitbesteden. Een andere reden is dat je niet alle krachten in één groep hebt. Verschillende typen content vereisen diverse kwaliteiten. Ook daarom is het zaak om je aan externen te verbinden die een goede aanvulling zijn.

Heb je behoefte aan een frisse blik op de content creatie van jouw bedrijf? Heb je meer capaciteit nodig? Wil je meeliften op mijn netwerk, social media en blog?

Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Bel 06 818 40 824. Of mail:  info@content4bizz.nl

Vind je dit een interessant artikel, deel het dan via de onderstaande social media knoppen.

4 Comments

  • David Wolff

    Jammer dat het verder niets zegt waar die content dan gesourced wordt...

    • Brigitte

      Hoi David, bedankt voor je reactie. Als afronding heb ik onderaan het artikel gezet dat mensen mij kunnen benaderen voor meer capaciteit of een frisse blik op de content creatie. Eén van de manieren om content te sourcen. Uiteraard kan dat ook via andere freelancers en externe bureaus, die zich begeven op het werkgebied van tekstschrijven, webredactie en content marketing. Of bedoel je iets anders met jouw opmerking?

      • David Wolff

        Was eigenlijk vooral benieuwd waar de verschillende contentstromen nu gesourced worden... is dat bij PR bureaus, reclamebureaus, mediabureaus. social bureaus, freelancers, etc.. in het huidige tijdperk denk ik dat een groot deel al extern gesourced wordt maar dat het lang niet altijd duidelijk is wat de beste manier is... zou een mooie aanvulling geweest zijn als er een uitspraak gedaan kon worden welke partijen nu het meeste profiteren van de content trend..

        • Brigitte

          Dat vind ik een interessant vraagstuk, David. Ik ga me erin verdiepen en erover schrijven in een volgende blogpost. Bedankt voor de inspiratie.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


De verificatie periode van reCAPTCHA is verlopen. Laad de pagina opnieuw.

Naar Boven
logo-content4bizz

Jouw (merk)verhaal vertellen? Wij helpen jou, jouw organisatie of bedrijf. Content4Bizz heeft meer dan 25 jaar ervaring in media, PR & journalistiek, sales & marketingcommunicatie.

Contact

Smallekamp 4
1991 CA Velserbroek
Tel: 0681840824
mail: info@content4bizz.nl

Social Media