Waarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt
Hoe creëer je voldoende en goede content?
Marketeers staan voor grote uitdagingen. Er moet steeds meer content gecreëerd worden. Maar kun je dat als afdeling wel aan en produceer je dan wel de content die engaged?
Bekijk deze infograhic en je begrijpt in één oogopslag waarom je niet om het (deels) outsourcen van content creatie heen kunt.
KLIK OP DE INFOGRAPHIC VOOR DE UITVERGROTING
Content marketing moet je op reguliere basis doen. Als je team hiervoor niet over de tijd beschikt, dan móet je wat uitbesteden. Een andere reden is dat je niet alle krachten in één groep hebt. Verschillende typen content vereisen diverse kwaliteiten. Ook daarom is het zaak om je aan externen te verbinden die een goede aanvulling zijn.
Heb je behoefte aan een frisse blik op de content creatie van jouw bedrijf? Heb je meer capaciteit nodig? Wil je meeliften op mijn netwerk, social media en blog?
Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Bel 06 818 40 824. Of mail: info@content4bizz.nl
Vind je dit een interessant artikel, deel het dan via de onderstaande social media knoppen.
David Wolff
Jammer dat het verder niets zegt waar die content dan gesourced wordt...