Blog

Content marketing is topsport; 10 lessen

content4bizz content marketing topsport 6

Als kind wilde ik goed kunnen softballen. Met mijn overbuurmeisje oefende ik het pitchen (werpen) net zolang tot het me op een natuurlijke manier af ging. Vele jaren later wilde ik account manager worden bij het grootste mediabedrijf van Nederland waar ik werkte. Mijn manager liet mij eerst meters maken.

Waarom je met creativiteit meer bereikt

Content4Bizz staat voor creativiteit en buiten de gebaande paden denken. Het net even anders doen dan de rest. En beter willen zijn dan anderen. Vanuit die missie willen wij bedrijven en zelfstandige professionals helpen aan meer business met goede content. Maar hoe komt het dat...

Lees meer

Waarom jij Facebook leuk vindt

De basis van communiceren met je doelgroep is je doelgroep kennen en haar nieuwe, unieke, relevante content aanbieden. Dan komen de mensen bij je terug en zijn zij fan van jouw bedrijf of merk. Waarom maakt Facebook jou dan blij? Je doelgroep kennen Nederland telt ongeveer 7 miljoen...

Lees meer

Waarom meer business met goede content?

In de header van mijn website staat ,,meer business met goede content”. Maar wat bedoel ik daar nu mee?

Content is dé sleutel tot verbinding

Content is dé sleutel om verbinding te maken met de mensen om jou heen, met de mensen die je wilt bereiken met jouw boodschap. Of je nu wilt informeren of entertainen.

Wat doet content voor jouw horecabedrijf?

Wat is content?

,,Wat is content? En wat doet content voor mijn horecabedrijf?”, is een vraag die ik laatst kreeg. In deze blogpost wil ik ingaan op hoe je erachter komt wat je het beste naar buiten toe kunt communiceren als horeca ondernemer. Als je nieuwe klanten wilt aantrekken en vaste klanten wilt behouden, hen aan je wilt binden en ambassadeur wilt laten zijn van jouw horecaonderneming. En wat content daarmee te maken heeft.

Hoe produceer je voldoende content?

Veel bedrijven hebben moeite om voldoende content te produceren. Die bij het bedrijf of het merk past. Ook de grote multinationals als KLM. Content curatie lijkt het toverwoord hiervoor. Dat was het thema van de zesde meetup van de Content Club. In deze blogpost deel ik met jou de inzichten die ik daar kreeg. Zodat jij er wat aan hebt in jouw bedrijf, groot of klein.

Copywriter: jouw tikkende verkoper

Een copywriter schrijft teksten als alternatief voor het persoonlijke gesprek. Ga daarom na wat je aan tafel tegen een klant wil zeggen en leg zo de basis voor een succesvolle tekst. Interactief schrijven doe je door spreektaal te gebruiken. Zeg je dan ,,gaarne” in plaats van ,,graag”? Ik put bij het schrijven van commerciële teksten graag uit mijn ervaringen als account manager. In deze blogpost deel ik deze met jou.