Columns en Blogs

Foto column Wandelritus door Brigitte Schiering

Wandelritus

‘Het coronastrand!’, hoor ik een man tegen zijn vrouw roepen. Ik moet lachen, er zijn inderdaad veel mensen op het (gelukkig brede!) IJmuiderstrand deze eerste zondag in januari van het jaar 2021. Net als vele anderen was ik normaal gesproken vandaag niet naar het strand...

Snakken

Snakken

Deze tijd doet nogal wat met ons. We zijn angstig. Om ziek te worden of iemand te besmetten. We lopen met een boog om elkaar heen. Knuffelen elkaar niet meer. We mogen niet gezellig bij elkaar in een restaurant eten. We mogen dan weer één persoon,...

En alles staat stil column Brigitte Schiering

‘En alles staat stil’

De eerste gedachte, die bij mij opkwam bij de verscherpte maatregelen rondom het coronavirus was het lied van Tita Tovenaar, een kinderserie uit mijn jeugd. Tita klapt en zegt: 'En alles staat stil.' Van het ene op het andere moment. Voor mijn gevoel ging dat...

7 redenen om branded content in te zetten

Branded content kan erg waardevol zijn voor jouw bedrijf. Branded content is een vorm van content waarbij merkuitingen worden gedeeld op een informatieve of amuserende manier. Consumenten komen op deze manier op een subtiele manier in aanraking met een bepaald merk of product, omdat er...

videomarketing horeca Content4Bizz

Videomarketing in de horeca

Videomarketing wordt vandaag de dag steeds populairder. Vooral in de horeca is het een goede zaak om niet achter te blijven op deze trend. Videocontent doet het nou eenmaal erg goed tegenwoordig. Dagelijks worden er op bijvoorbeeld Facebook 8 miljoen filmpjes bekeken. Zoals je weet is...

Hoe je als retailer resultaat boekt met content marketing

‘Content marketing’ is voor veel retailers een begrip dat ze wel eens hebben gehoord. Maar waar zij niet optimaal invulling aan geven. Een klein tekstje op de website. Af en toe een bericht op Facebook ‘omdat het moet’. Daar stopt het vaak. Een gemiste kans!...

Facebook millennial

5 Redenen om Facebook te gebruiken om de millennial te bereiken

‘Millennials, die zitten al lang niet meer op Facebook’, beweren sommige mensen. Waarom wordt dit gedacht? Millennials zijn natuurlijk zogenaamde digital natives. Deze generatie (grofweg geboren tussen 1980 en 2000) ontdekt continu nieuwe kanalen. Jonge mensen passen zich snel aan aan nieuwe trends. Facebook zou te massaal...