Branded Content

Branded Content

Het verschil tussen branded content en ‘gewone’ redactionele artikelen is, dat bij branded content een merk of product subtiel onder de aandacht gebracht wordt. Het artikel is informerend of amuserend en daardoor geloofwaardig. 

De Visser ’t Hooft is een basisschool, waarbij ondernemend gedrag van de leerlingen en leerkrachten wordt gestimuleerd. De school is onderdeel van Stichting Tabijn. Wij schrijven en verspreiden branded content. Door een brainstormsessie en nader onderzoek hebben we de contentstrategie gepresenteerd en maakten we een mediaplan. 

Hier vind je een voorbeeld voor de Visser ’t Hooft school.

CASES branded content

Naar Boven
logo-content4bizz

Jouw (merk)verhaal vertellen? Wij helpen jou, jouw organisatie of bedrijf. Content4Bizz heeft meer dan 25 jaar ervaring in media, PR & journalistiek, sales & marketingcommunicatie.

Contact

Velserbroek
Tel: 0681840824
mail: info@content4bizz.nl

Social Media