B2C: wonen, branded content

Portfolio

B2C: wonen, branded content

365woonideënlogo

Wonen

365woonideeën.nl is een platform waarop consumenten elke dag een nieuw woonidee krijgen. Adverteerders plaatsen branded content in de meest relevante rubriek. Content4Bizz bedenkt de contentstrategie en schrijft of redigeert.

Robert Hommes – Managing partner 360 United Media B.V.:

“Content4Bizz is onze preferred supplier voor onze branded contentstrategie op onze
Facebook pagina 365woonideeën en woonwebsite 365woonideeën.nl. Door de expertise van Content4Bizz hebben we binnen 12 maanden een toonaangevende positie verworven op Facebook in het segment Wonen ( top 3 – 15 juni 2016).”

Waarom branded content?

Uit onderzoek blijkt dat consumenten branded content graag willen lezen en bekijken. Zij vinden het leuk, interessant, geloofwaardig. Hierdoor wordt de boodschap goed onthouden en wordt er onbewust invloed uitgeoefend op de merkvoorkeur. Voorwaarde is dat de content toegevoegde waarde biedt.

Voorbeelden van  artikelen geschreven door Content4Bizz:

5 tips voor een hemelse slaapkamer.

Kozijnen kapot? Wil je er warmer bij zitten?

In 4 stappen trendsetter met een groen terrarium

Wat leveren zonnepanelen op?

Meer tijd overhouden voor belangrijke en leuke dingen

Date

19 januari 2016

Category

Copywriting

Tags
branded content, copywriting, wonen