Waarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt

Waarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt. B2B content marketing

Waarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt. B2B content marketing

Hoe creëer je voldoende en goede content?

Marketeers staan voor grote uitdagingen. Er moet steeds meer content gecreëerd worden. Maar kun je dat als afdeling wel aan en produceer je dan wel de content die engaged?

Bekijk deze infograhic en je begrijpt in één oogopslag waarom je niet om het (deels) outsourcen van content creatie heen kunt. 

KLIK OP DE INFOGRAPHIC VOOR DE UITVERGROTING

Waarom je niet om outsourcen content creatie heen kunt. Infographic B2B marketeers.

 

Content marketing moet je op reguliere basis doen. Als je team hiervoor niet over de tijd beschikt, dan móet je wat uitbesteden. Een andere reden is dat je niet alle krachten in één groep hebt. Verschillende typen content vereisen diverse kwaliteiten. Ook daarom is het zaak om je aan externen te verbinden die een goede aanvulling zijn.

Heb je behoefte aan een frisse blik op de content creatie van jouw bedrijf? Heb je meer capaciteit nodig? Wil je meeliften op mijn netwerk, social media en blog?

Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Bel 06 818 40 824. Of mail:  info@content4bizz.nl

Vind je dit een interessant artikel, deel het dan via de onderstaande social media knoppen.

5 Comments
  • David Wolff
    Beantwoorden

    Jammer dat het verder niets zegt waar die content dan gesourced wordt…

    22 april 2014 at 12:06
      • David Wolff
        Beantwoorden

        Was eigenlijk vooral benieuwd waar de verschillende contentstromen nu gesourced worden… is dat bij PR bureaus, reclamebureaus, mediabureaus. social bureaus, freelancers, etc.. in het huidige tijdperk denk ik dat een groot deel al extern gesourced wordt maar dat het lang niet altijd duidelijk is wat de beste manier is… zou een mooie aanvulling geweest zijn als er een uitspraak gedaan kon worden welke partijen nu het meeste profiteren van de content trend..

        22 april 2014 at 12:52

Post a Comment